O kolekci
Inspirovali jsme se designem palubních hodin. Ciferník ve světlém nebo tmavém provedení a hlavně velké arabské číslice na indexech opatřené luminiscencí zajišťují perfektní čitelnost za všech světelných podmínek. A luminiscenční trojúhelník na otočné lunetě? Jeho příběh a důvod pro jeho umístnění je prostý. Stejně jako potápěči při ponoru, tak letec při vzletu měl potřebu odečítat. Odečítat, kdy mu dojde dech, tedy palivo. Například Homberegerův Messerchmitt 109 Bf měl při plné palivové nádrži palivo na 80 minut letu. Takže nastavení doby vzletu na minutové ručce bylo pro hladký průběh operace velmi žádoucí.
U hodinek PRIM Aviator jsme se rozhodli využít moderní vzhled s pilot prvky. Hodinky jsou tak atraktivním doplňkem každého muže. Na designu hodinek pracovali designéři našeho studia, kteří pečlivě vybírali barevné kombinace a materiály pro tento nadčasový model. Zpracování hodinek zaujme všechny kolem Vás a zanechá opravdový dojem. Pilotní výrazné dynamické prvky jsou patrné na přední straně jednoduchého, ale propracovaného číselníku v tmavé nebo světlé barvě v kombinaci s navrženými ručkami.
PRIM Aviator
– Kompletace hnědá
PRIM Aviator
– Kompletace hnědá
PRIM Aviator
– Kompletace modrá
PRIM Aviator
– Kompletace modrá
O modelu
Limitovaná edice PRIM Aviator je osazena kvalitním švýcarským kalibrem Sellita SW 290-1. Tento elegantně sportovní model s výraznými luminiscenčními čísly a keramickou lunetou chrání nejdokonalejší antireflexní safírové sklíčko. Samotná keramická luneta je doplněna minutami s tradičním pilot trojúhelníkem a čárky připomínající umělý horizont. Limitovaná série 50 kusů v modro bílé verzi a 50 kusů černo hnědé.
Pouzdro je vyrobeno z ušlechtilé nerezové oceli 316L, dále upravené kartáčováním a leštěním. Samozřejmostí je šroubovací korunka doplněna symbolem PRIM. Model je osazen originálními ručkami mečovitého tvaru se silnou luminiscenční vrstvou, které k tomuto modelu bezvýhradně patří. Tvar meče vypadá na hodinkách velmi energeticky a mocně. Tento model sportovních hodinek je označen a testován na 10 ATM.
Designéři se inspirovali tradiční tématikou pilotních hodinek s výraznými prvky arabských čísel, které jsou díky dokonalé luminiscenční vrstvě čitelné i za ztížených podmínek. Číselník s vnější minutovou stupnicí umocňuje sportovní vzhled tohoto modelu. Hodinky jsou uzavřeny nerezovým víčkem s popisem limitované série a svým výrobním číslem. Dominantou zadního průzoru zůstává dvouplošník, odkazující na počátky československého letectví. Zachován zůstal také detail pracujícího strojku hodinek a rotoru s označením PRIM AUTOMATIC.
PRIM Aviator
Specifikace
Kalibr | Voděodolnost | Rozměry |
---|---|---|
Sellita SW 290-1 | 10 ATM | ∅ 42 x 14 mm |
Sklo | Pouzdro | Řemínek |
---|---|---|
Antireflexní safírové vypouklé | Ušlechtilá nerezová ocel 316L | Kožený, 20 mm, zapínání na trn |
Frekvence oscilátoru | Rezerva chodu | Počet kamenů |
---|---|---|
28 800 kyvů za hodinu (4Hz) | cca 41 hod. | 31 |
Specifikace
Kalibr |
---|
Sellita SW 290-1 |
Voděodolnost |
---|
10 ATM |
Rozměry |
---|
∅ 42 x 14 mm |
Sklo |
---|
Antireflexní safírové vypouklé |
Pouzdro |
---|
Ušlechtilá nerezová ocel 316L |
Řemínek |
---|
Kožený, 20 mm, zapínání na trn |
Frekvence oscilátoru |
---|
28 800 kyvů za hodinu (4Hz) |
Rezerva chodu |
---|
cca 41 hod. |
Počet kamenů |
---|
31 |
Provedení
Limitovaná edice PRIM Aviator je osazena kvalitním švýcarským kalibrem Sellita SW 290-1. Tento elegantně sportovní model s výraznými luminiscenčními čísly a keramickou lunetou chrání nejdokonalejší antireflexní safírové sklíčko. Samotná keramická luneta je doplněna minutami s tradičním pilot trojúhelníkem a čárky připomínající umělý horizont. Limitovaná série 50 kusů v modro bílé verzi a 50 kusů černo hnědé.
Provedení
Limitovaná edice PRIM Aviator je osazena kvalitním švýcarským kalibrem Sellita SW 290-1. Tento elegantně sportovní model s výraznými luminiscenčními čísly a keramickou lunetou chrání nejdokonalejší antireflexní safírové sklíčko. Samotná keramická luneta je doplněna minutami s tradičním pilot trojúhelníkem a čárky připomínající umělý horizont. Limitovaná série 50 kusů v modro bílé verzi a 50 kusů černo hnědé.
3D návrh pouzdra
3D návrh pouzdra
Historie a zajímavosti dvouplošníku
Dvouplošník (ve starší literatuře též dvojplošník) je letadlo s dvěma pevnými nosnými plochami podobného rozpětí nad sebou. Jedno křídlo je umístěné na spodní hraně trupu, nebo pod ní, druhé se nachází nad trupem na speciální vzpěrové konstrukci a je zpravidla více vpředu. Dvouplošníky umožňovaly v době počátků letectví řešit problémy s nutnou plochou křídel, hmotností a tuhostí konstrukce. První letouny měly po vzoru ptáků profil křídla velmi tenký – z důvodu nedostatečné tloušťky však nebylo možno profil navrhnout jako samonosný.
Aero A-29
Jednalo se o první hydroplán československé konstrukce. Aero A-29 byl dvouplošník pro dvoučlennou posádku: pilot a navigátor-pozorovatel. Již v říjnu 1926 ustavil tovární šéfpilot Josef Novák na prvním vyrobeném kuse národního výškového rekordu v kategorii vodních letounů v hodnotě 4 675 metrů, platný ještě v roce 2014. Mimo období střeleb v Kumboru byly letouny používány jako pozemní s podvozkem o velkém rozchodu. Po úplném ukončení plovákového provozu dosloužily většinou jako cvičné (s demontovaným vlečným zařízením) v letecké škole v Prostějově, nebo jako vlečné na střelnicích v Československu.
Praga E-40
Praga E-40 byl československý dvoumístný školní dvouplošník pro základní výcvik, vyráběný leteckým oddělením Praga společnosti Českomoravská-Kolben-Daněk. Letoun byl určen jako cvičný letoun pro základní výcvik.
V roce 1920 začínají na území ČSR vznikat první firmy pro civilní létání. Současně s nimi u nás působí také zahraniční Francouzsko – Rumunská firma CIDNA. První čistě Československou společností byla firma Ikarus a později společnost Falco. Nejdříve se obě organizace zaměřovaly na vyhlídkové lety, ale později začaly i s klasickou přepravu cestujících. Dva roky po jejich vzniku (1922) se společnosti Ikarus a Falco spojily v jednu pod jménem Československá letecká akciová společnost (Čs. L. A. S.).
Zdroj: Wikipedie
Praga E-40
Praga E-40 byl československý dvoumístný školní dvouplošník pro základní výcvik, vyráběný leteckým oddělením Praga společnosti Českomoravská-Kolben-Daněk. Letoun byl určen jako cvičný letoun pro základní výcvik.
V roce 1920 začínají na území ČSR vznikat první firmy pro civilní létání. Současně s nimi u nás působí také zahraniční Francouzsko – Rumunská firma CIDNA. První čistě Československou společností byla firma Ikarus a později společnost Falco. Nejdříve se obě organizace zaměřovaly na vyhlídkové lety, ale později začaly i s klasickou přepravu cestujících. Dva roky po jejich vzniku (1922) se společnosti Ikarus a Falco spojily v jednu pod jménem Československá letecká akciová společnost (Čs. L. A. S.).
Zdroj: Wikipedie
Další limitované edice
Kontakt
obchod@prim-hodinky.cz
Adresa
738 02 Frýdek-Místek
Otevírací doba
Polední pauza 12.00-12.30
Rádi vás obsloužíme i po 16.00 hod. na základě předchozí telefonické či mailové domluvy.