Servisní služby
Potřebujete opravit, vyčistit anebo zkontrolovat své hodinky, hodiny nebo kapesní hodinky PRIM?
Rádi Vám opravíme, vyčistíme nebo zrenovujeme vaše hodinky, hodiny nebo kapesní hodinky. Ke všem naším produktům zajišťujeme profesionální servis, bez ohledu, zda se jedná o záruční nebo mimozáruční servis.
Jak na reklamaci
Neváhejte nás kontaktovat ohledně zhodnocení závady. Náš servis vám poskytne úplné a odborné informace a poradí vám, jak dále postupovat.
Provádíme opravy hodinek, hodin i budíků a náš tým hodinářů je tu pro Vás.
Napište nám ohledně Vaší reklamace na reklamace@prim-hodinky.cz.
Osobně
Nejrychleji reklamaci vyřídíte návštěvou přímo u nás ve firemní prodejně PRIM v centrále naší společnosti, kde sídlí i servisní oddělení.
Poštou
Zašlete nám reklamovaný produkt na naši adresu společně s dokladem prokazujícím koupi zboží a vyplněným reklamačním formulářem.
Online
Pokud si nejste jisti, jakou možnost zvolit, nebo se chcete nejdříve ohledně závady či postupu poradit, využijte náš online kontaktní formulář.
Mimozáruční servis
Na výrobky značky PRIM je poskytována servisní podpora i po uplynutí záruční doby nebo po ukončení výroby příslušného výrobku. U všech závad je cena opravy závislá na ceně náhradních dílů a časové náročnosti opravy.
U složitějších závad nebo v případě kompletní nefunkčnosti hodinek se oprava provádí výměnným způsobem za fixní cenu opravy stanovenou společností MPM-Quality. Pro bližší informace nebo cenový odhad opravy nás prosím kontaktujte.
Prodejna a servis
Kontakt
+ 420 558 441 190
obchod@prim-hodinky.cz
servis@prim-hodinky.cz
Adresa
Příborská 1473
738 02 Frýdek-Místek
Otevírací doba
Polední pauza 12:00-12:30
Rádi vás obsloužíme i po 16.00 hod. na základě předchozí telefonické či mailové domluvy. Další informace na telefonu 722 954 467.