Servisní služby

Potřebujete opravit, vyčistit anebo zkontrolovat své hodinky, hodiny nebo kapesní hodinky PRIM? 

Rádi Vám opravíme, vyčistíme nebo zrenovujeme vaše hodinky, hodiny nebo kapesní hodinky. Ke všem naším produktům zajišťujeme profesionální servis, bez ohledu, zda se jedná o záruční nebo mimozáruční servis.

Jak na reklamaci

Neváhejte nás kontaktovat ohledně zhodnocení závady. Náš servis vám poskytne úplné a odborné informace a poradí vám, jak dále postupovat.

Provádíme opravy hodinek, hodin i budíků a náš tým hodinářů je tu pro Vás. 

Osobně

Nejrychleji reklamaci vyřídíte návštěvou přímo u nás ve firemní prodejně PRIM v centrále naší společnosti, kde sídlí i servisní oddělení.

Prodejna a servis
Online

Pokud si nejste jisti, jakou možnost zvolit, nebo se chcete nejdříve ohledně závady či postupu poradit, využijte náš online kontaktní formulář.

Zaslat dotaz

Mimozáruční servis

Na výrobky značky PRIM je poskytována servisní podpora i po uplynutí záruční doby nebo po ukončení výroby příslušného výrobku. U všech závad je cena opravy závislá na ceně náhradních dílů a časové náročnosti opravy.

U složitějších závad nebo v případě kompletní nefunkčnosti hodinek se oprava provádí výměnným způsobem za fixní cenu opravy stanovenou společností MPM-Quality. Pro bližší informace nebo cenový odhad opravy nás prosím kontaktujte.

Napište nám

Prodejna a servis

Kontakt
+ 420 558 441 193
obchod@prim-hodinky.cz
bdservis@email.cz
Adresa
BD SERVIS spol. s r. o.
Příborská 1473
738 02 Frýdek-Místek
Otevírací doba
Po-Čt     8:00-17:00
Pá          8:00-16:00
Polední přestávka 12.00-12.30